March 29, 2018
Ikke så lett å komme med en god oversettelse av denne overskriften, men det handler om teknologi og det handler om mennesker. En spennende blanding for ei som driver et digitalt kunstprosjekt som handler om folk og tida vi lever i!
Social Media Week New York (#SMWNYC) er inne i sitt tiende år, og endelig skal jeg få oppleve fire dager stappa med blant annet sosiale medier, digitalisering og AI (kunstig intelligens)! Arrangementet har som mål å samle dem som er nysgjerrige på nye idéer og trender innenfor sosiale medier og lover et blikk inn i framtida av bransjen.
Årets tema er Closer og skal utforske konflikten mellom individualisme og community gjennom de tre undertemaene: The YouUniverse, The Social Divide og AI vs Humanity.
Som jeg gleder meg til å se hva som kan være interessant for NORSKE HEMMELIGHETER!
Social Media Week New York arrangeres 24-27 april.
Norske Hemmeligheter har denne høsten samlet inn hemmeligheter om avhengighet i samarbeid med Blå Kors, den største ideelle aktøren innen rus, alkohol og avhengighet i Norge. Blå Kors jobber med forebyggende tiltak, spesielt rettet mot barn og unge, samt behandling og oppfølging etter behandling. Les mer om Blå Kors her.
Dette er et betalt samarbeid
Norske Hemmeligheter har denne høsten samlet inn hemmeligheter om avhengighet i samarbeid med Blå Kors, den største ideelle aktøren innen rus, alkohol og avhengighet i Norge. Blå Kors jobber med forebyggende tiltak, spesielt rettet mot barn og unge, samt behandling og oppfølging etter behandling. Les mer om Blå Kors her.
Dette er et betalt samarbeid
Norske Hemmeligheter har i september samlet inn hemmeligheter om avhengighet i samarbeid med Blå Kors, den største ideelle aktøren innen rus, alkohol og avhengighet i Norge. Blå Kors jobber med forebyggende tiltak, spesielt rettet mot barn og unge, samt behandling og oppfølging etter behandling. Les mer om Blå Kors her.